Ducati prezentuje nowego Scramblera Icon. Tylko kosmetyczne zmiany
Ducati zaprezentowało nowego Scramblera w wersji Icon. Najważniejsze zmiany to ABS działający w zakręcie, wskaźniki włączonego biegu i poziomu paliwa oraz kilka pomniejszych stylistycznych ewolucji.
Choć mocno liczyliśmy, że Borgo Panigale pokaże wersję Desert Sled z silnikiem 1100 cm3, stało się inaczej. Ducati zdecydowało się odświeżyć najbardziej klasyczną odmianę Scramblera - Icon. Z prostej, niemal siermiężnej maszyny poprzedniej generacji, wyrosło przyzwoite narzędzie frajdy,, wyposażone we wszystko, co funbike mieć powinien.
To, co pozostaje bez zmian, to uniwersalność modelu Scrambler. Bez przeszkód możesz dojeżdżać nim do pracy, a po pracy śmigać po leśnych duktach. Producent dołożył po prostu do tej koncepcji nowe klocki - na przykład dwukanałowy system ABS Boscha, działający w zakręcie.
Do napędu motocykla zastosowano dobrze znany V-twin o kącie rozwarcia cylindrów wynoszącym 90 stopni. Pojemność to 803 cm3, moc - 73 KM. Waga motocykla to 173 kg na sucho i 189 kg w stanie gotowym do jazdy. ZBiornik paliwa pomieści 13,5 litra benzyny.
Co jeszcze nowego w Scramblerze Icon? Mamy oświetlenie LED i samoczynnie wyłączające się kierunkowskazy. Icon jest przygotowany do systemu multimedialnego Ducati , ma też regulowaną klamkę sprzęgła. Nowe obręcze inspirowane są tymi z modelu 1100. Zdecydowano się także na przeprojektowanie kanapy, dzięki czemu stała się wygodniejsza.
Na razie Ducati nie ujawnia cen nowego modelu, ale biorąc pod uwagę kosmetyczne zmiany, jakie zastosowano, nie będzie znacznie różnić się od obecnej, która wynosi 39900.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze