Ducati Scrambler 2015 w czterech wersjach
Nowy Scrambler dostępnybędzie w czterechwariantach: Scrambler Icon, Scrambler Urban Enduro, Scrambler Full Throttle oraz Scrambler Classic.
Od strony technicznej wszystkie te motocykle są bliźniaczo do siebie podobne. Napędza je dwucylindrowy, chłodzony powietrzem silnik z rozrządem desmodromicznym. Z 803cc pojemności skokowej zasilana wtryskiem jednostka napędowa produkuje 75KM. Napęd przenoszony jest mokrym sprzęgłem na sześciobiegową skrzynię.
Motocykle wyglądają bardzo dobrze, nieco minimalistycznie. Wyglądają zgrabnie i poręcznie. Gotowe do jazdy i zatankowane, Scramblery ważą zaledwie 186 kg. Nisko umieszczone siodło na wysokości 790 mm można dodatkowo obniżyć do 770 mm. Każdy motocykl standardowo wyposażony będzie w ABS. Taka konfiguracja oznacza, że Scrambler będzie uwielbiany przez kobiety, nawet jeśli nie jest motocyklem "damskim".
Czym różnią się poszczególne wersje? Różnią się rzecz jasna malowaniem, kołami, kanapami, lampami i innymi elementami, które budują wizerunek i aparycję motocykla. Generalnie każdy z zaprezentowanych wariantów wygląda ciekawie i atrakcyjnie. Nieoficjalnie Scramblery mają kosztować tyle, ile najtańsze wersje Monsterów. Jeśli zapowiedzi te okażą się prawdziwe, będziemy mieli na rynku naprawdę ciekawą ofertę dla klientów lubiących klasyczne klimaty i klasyczne motocykle.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze