tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ducati Pro-III to hulajnoga elektryczna włoskiej marki. Rzeczywiście jest niezwykle elegancka?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

6
5
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Ducati Pro-III to hulajnoga elektryczna włoskiej marki. Rzeczywiście jest niezwykle elegancka?

Autor: Andrzej Sitek 2021.11.08, 09:57 2 Drukuj

Oprócz tego, że Ducati jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek motocyklowych na świecie, włoski producent wypracował sobie również status marki luksusowego stylu życia. A to pozwala Ducati dość swobodnie eksplorować inne segmenty produkcji bez większych obaw, że będzie to nietrafiona inwestycja.

Być może dziesięciolecia dziedzictwa w świecie wyścigów i maszyn zorientowanych na osiągi zapewniły Ducati taką dużą siłę przebicia, a może jest to część strategii, która ma na celu dotarcie do szerszego grona odbiorców. Cokolwiek to jest, z pewnością chciałbym mieć gazowy grill Ducatii w ogrodzie, czy kąpielówki włoskiej marki.

Reklama

ZOBACZ NOWE MODELE »
NAS Analytics TAG

Oprócz klapek, spodenek i bikini, Ducati wypuściło również kilka innych fajnych gadżetów. Kilka miesięcy temu poznaliśmy Pro-I Evo, czyli elektryczną hulajnogę, która wygląda niepokojąco podobnie do chińskiego modelu Xiaomi. Ma nawet takie same osłony boczne i koła jak Xiaomi M365.

Tym razem nikt nie powinien zarzucić włoskiej marce braku oryginalności. Ducati zaprezentowało nową, bardziej stylową hulajnogę zasilaną prądem. Dom Borgo Panigale twierdzi, że nowy jednoślad o nazwie Pro-III jest najbardziej "zaawansowanym technicznie pojazdem w linii Ducati Urban e-mobility".

Napęd Pro-III stanowi bezszczotkowy silnik elektryczny o mocy 350 W, który wytwarza bardzo solidne 515 W mocy. Zasilanie pochodzi z akumulatora litowo-jonowego o pojemności 468 Wh, który jest wbudowany w płytę podłogową pojazdu.

Ducati obiecuje zasięg 50 kilometrów na jednym ładowaniu i ma cztery tryby jazdy, które ograniczają skuter do prędkości maksymalnej 6, 15, 20 i 25 kilometrów na godzinę. Jednoślad posiada nawet port USB tuż pod deską rozdzielczą, aby podczas jazdy można było naładować osobiste urządzenia mobilne.

Ducati Pro-III bez trudności sparujemy z telefoneem i skonfigurujemy za pomocą aplikacji użytkownika Ducati Urban e-Mobility. Hulajnogą ma nawet specjalną kartę-klucz, która automatycznie uruchamia pojazd, gdy znajdzie się wraz z użytkownikiem w pobliżu wyświetlacza, podobnie jak karta-klucz automatycznie odblokowuje pokój hotelowy.

Masa pojazdu wynosi 17,5 kg, natomiast maksymalne obciążenie 100 kg. Ładowanie akumulatora do pełna trwa niestety dość długo, bo około 9 godzin.

Każdy kiedyś musi od czegoś zacząć, a skoro tak, to zazwyczaj długą drogę do Panigale V4 może warto rozpocząć od hulajnogi Ducati? Ale tanio nie będzie. Pro-III kosztuje 799 euro, czyli ok. 3700 zł. Dla porównania, PRO-I EVO to wydatek "tylko" ok. 1800 zł.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Jaki olej do motocykla polecasz najbardziej?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę