Ducati 999 S model 2005 dane techniczne
Opinie użytkowników 3
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 5 |
Skrzynia biegów | 4.67 |
Układ jezdny | 5 |
Układ hamulcowy | 5 |
Elektronika | 4.67 |
Podatność na drobne usterki | 4.33 |
Podatność na poważne usterki | 4.67 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4.67 |
Ergonomia | 4.67 |
Ekonomiczność | 5 |
Koszty utrzymania | 4.67 |
Stosunek jakość/cena | 4.67 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 5.5 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 5 |
Na miasto | 3 |
W teren | 2 |
Do turystyki | 4 |
Na tor | 5 |
Do lansu | 5 |
Do wygłupów | 5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Ducati 999 S
Rok
2005
Kategoria
Sport
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
998 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
143.00 KM (104.4 kW)) przy 9750 RPM
Maksymalny moment obrotowy
114.00 Nm (11.6 kgf-m or 84.1 ft.lbs) przy 8000 RPM
Stopień sprężania
11.4:1
Średnica cylindra x skok tłoka
100.0 x 63.5 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
Desmodroniczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Suche wielotarczowe
Wymiary i wagi
Waga na sucho
186 kg
Wysokość siodła
780 mm
Rozstaw osi
1,420 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy
23.5°
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego
130 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Skok zawieszenia tylnego
148 mm
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
190/50-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
240 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.7688 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
15.5 litry
Wersje kolorystyczne
Czerwony/czarny, glossy czarny/czarny
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze