Ducati 999 S model 2004 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Ducati 999 S
Rok
2004
Kategoria
Sport
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
998 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
136.00 KM (99.3 kW)) przy 9750 RPM
Maksymalny moment obrotowy
106.00 Nm (10.8 kgf-m or 78.2 ft.lbs) przy 8000 RPM
Stopień sprężania
11.4:1
Średnica cylindra x skok tłoka
100.0 x 63.5 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
Desmodroniczny
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga motocykla gotowego do jazdy
199.0 kg (438.7 pounds)
Wysokość siodła
780 mm
Wysokość całkowita
1,090 mm
Długość całkowita
2,095 mm
Rozstaw osi
1,420 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy
24.0°
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego
120 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Skok zawieszenia tylnego
128 mm
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
190/50-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
240 mm
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
15.5 litry
Rezerwa paliwa
3.0 litry
Wersje kolorystyczne
Metaliczny szary Tank: Read and żółty
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze