Dieta GSX-R 600 - jak zrzucić 9 kg?
Derek Schoeberle z amerykańskiego oddziału Suzuki wyjaśnia dokładnie, co nowego znajdziemy w GSX-R 600 na 2011 rok
Nowe Suzuki GSX-R 600 i 750 po prostu pojawiły się na targach Intermot i pochwaliły się przede wszystkim nową lampą z przodu. Gdzieś w natłoku rozmów i między wierszami dało się odczytać, że zmieniła się też, a raczej przede wszystkim waga nowego supersporta. Gixx schudł o 9 kilogramów. Do tego mówi się, że przybyło też trochę mocy, a sześćsetki mogą pojechać w World Supersport. Suzuki cicho wprowadziło bardzo istotne zmiany, a historia konfliktów udowadnia, że większość ataków przeprowadzanych cicho, jest druzgocąca dla przeciwnika – o nowych Suzuki GSX-R 600/750 już pisaliśmy, więc teraz zapraszamy do filmu (przypomnijmy, że 1 lbs = 0,45 kg), w którym Derek Schoeberle z amerykańskiego oddziału firmy wyjaśnia dokładnie, co nowego znajdziemy w sprzętach na 2011 rok.
Efekty diety GSX-R 600 to przede wszystkim mniejsza waga o:
- lżejsza rama – 1,35 kg
- lżejszy wahacz – 0,9 kg
- lżejsze przednie zawieszenie – 0,9 kg
- lżejsze koła, hamulce, tylne zawieszenie – 2 kg
- lżejsze owiewki – 3,4 kg
- lżejszy układ wydechowy – 1,7 kg
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeDieta Dunkana i zestaw motocykl plus ja jest lżejszy o 20 kg i to za małe pieniądze
OdpowiedzDieta Dunkana i zestaw motocykl plus ja jest lżejszy o 20 kg i to za małe pieniądze
OdpowiedzDla osób, które chcą kupić sprzęta do ścigania po torze efektywny spadek masy to tylko 3,9 kg. Poniewaz owiewki i układ wydechowy (3,4 + 1,7) w pierwszej kolejności są wymieniane, więc ich waga ...
Odpowiedzno i jeszcze ta extra moc
OdpowiedzCZYLI TERAZ POLECIMY W STRONE REDUKCJI WAGI I WSPOMAGAJACEJ ELEKTRONIKI A NIE CORAZ WIEKSZEJ MOCY .MNIE TAM SIE TO PODOBUJE :)
OdpowiedzTy rodrigez tam leć w stronę tequili z meskaliną zamiast soli.
Odpowiedz