tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Barton Classic 125 - opis, zdjęcia, dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Barton Classic 125 - opis, zdjęcia, dane techniczne

Autor: Redakcja @ 2022.04.29, 09:10 Drukuj

Vintage custom lub klasyk o małej pojemności może być fajny jako pierwszy motocykl, ale może też być zawodny. Taki wiekowy i na dodatek przerobiony pojazd, wymaga od właściciela chociaż minimalnej wiedzy technicznej. Dlatego mały, niezawodny i łatwy w utrzymaniu jednoślad, taki jak chociażby Barton Classic 125, może być kluczem do sukcesu.

Dla świeżo upieczonych motocyklistów najważniejszą rzeczą, na której należy się skupić, jest uzyskanie jak największej ilości czasu spędzonego "w siodle". Właściwie dotyczy to również doświadczonych jeźdźców. W końcu jazda motocyklem to umiejętność, którą trzeba doskonalić i dopracowywać niemal cały czas. Dobrym wyborem powinna być maszyna, która pokona drogę z punktu A do B i to bez problemu.

Oczywiście scenariuszem, którego należy unikać, jest konieczność zorganizowania lawety, gdy zepsuta maszyna utknie na poboczu… (kolejny raz)! Podobnie siedzenie zgarbionym nad motocyklem, który leży w kawałkach, jak puzzle na podłodze garażu, w czasie gdy słońce zachodzi i właśnie mija kolejny dzień bez jazdy. To scenariusz, którego większość z nas powinna unikać, a najbardziej praktyczną opcją dla świeżych motocyklistów jest wybór nowego, niezawodnego motocykla.

I tu docieramy do Bartona Classic 125, bo o nim dziś będzie mowa, już w pierwszym kontakcie robi dobre wrażenie. Wygląda jak typowy chopper, z dużym 18 calowym kołem z przodu. Kombinacja lakieru, chromu i czarnej farby wydaje się być dobrze dobrana. Tym na co warto zwrócić uwagę jest jakość wykonania. Bardzo ładnie położony lakier, dobrze naniesione chromy i powłoki na ramie i podwoziu. Spasowanie całości nie budzi zastrzeżeń. To bardzo tani pojazd, a mimo wszystko jakość wykonania stoi na wysokim poziomie. Uwagę poświęcono nawet takim detalom jak estetyczne śruby, ładne przełączniki i dobrze poskładane lampy. W tym motocyklu nie ma żadnych luzów i nic nie odstaje.

Oko przyciąga także zestaw wskaźników. W Classicu 125 mamy do dyspozycji analogowy obrotomierz, cyfrowy prędkościomierz oraz wskaźnik paliwa i liczniki przebiegu.

Fajnie wrażenie robią felgi i tłumik, które wyglądają jak zapożyczone z produkcji rodem z USA. Finezyjny kształt tylnej części motocykla współgra z linią zbiornika paliwa oraz kanapy nadając mu charakter amerykańskiego krążownika szos. Nutki nowoczesności dodaje tylna lampa wykonana w technologii LED. Wyprostowana pozycja za kierownicą zapewnia wysoki komfort prowadzenia zarówno w trasie jak i w mieście. Nisko umieszczona kanapa sprawia że nawet niski kierowca będzie się czuł bardzo pewnie za kierownicą.

Źródło napędu Barton Cassic 125 to niezniszczalny jednocylindrowy pionowy silnik o mocy ponad 12 KM wzorowany na silniku Hondy CB. Model 2022 dostał również nowy system wtryskowy Delphi, który jest bardziej dopracowany. Daje to niższe spalanie, oraz mniejszą awaryjność sterowanego elektronicznie układu paliwowego. W konstrukcji zastosowano niwelujący drgania wałek wyrównoważający zapewniający wysoką kulturę pracy silnika.

Nowy Classic zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa dzięki zamianie tylnego bębna na tarczę. Takie posunięcie podnosi w znaczący sposób efektywność hamowania, a zastosowany system CBS pozwala w odpowiedni sposób rozłożyć siłę hamowania pomiędzy przednią a tylną osią motocykla.

Barton Classic 125 to nowoczesny, zwracający na siebie uwagę, oraz przede wszystkim ekonomiczny motocykl. Te cechy powinny was do niego zdecydowanie przekonać. Cóż pozostało tylko przerzucić nogę nad retro siedzeniem, zająć wygodną pozycję i ruszyć w drogę. A cel? O tym pomyślimy później, na razie delektujmy się jazdą.

Motocykl jest dostępny w cenie 8 499 zł, a znajdziesz go u najbliższego dealera marki Barton

Dane technczne

SILNIK 
POJEMNOŚĆ 124 cm3
TAKTOWANIE I CYLINDRY czterosuwowy, jednocylindrowy
CHŁODZENIE chłodzony powietrzem
MOC MAKSYMALNA 12,2 KM / 9000 obr./min.
ROZRUCH elektryczny, nożny
SKRZYNIA BIEGÓW manualna
WYMIARY I WAGA 
DŁUGOŚĆ 2000 mm
WYSOKOŚĆ 1130 mm
SZEROKOŚĆ 800 mm
ROZSTAW OSI 1295 mm
WAGA 125 kg
DOPUSZCZALNA ŁADOWNOŚĆ 150 kg
KOŁA 
FELGA PRZEDNIA aluminiowe
OPONA PRZEDNIA 90/90-18
HAMULEC PRZEDNI tarczowy
FELGA TYLNA aluminiowe
OPONA TYLNIA 03.05.2016
HAMULEC TYLNY tarczowy
PARAMETRY 
ZBIORNIK PALIWA 13l
ZUŻYCIE PALIWA 2,4 l / 100km
GWARANCJA 2 lata / 12 000 km

Zdjęcia
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę