BMW S600RR i G250X na razie nierealne
Wielu czeka na mniejsze warianty topowych bawarskich wy¶cigówek. Okazuje siê, ¿e nadaremno.
W ostatnich miesi±cach wyobra¼niê motocyklistów rozpala³y s³uchy o przymiarkach BMW do produkcji swoich topowych wy¶cigówek w mniejszych wariantach pojemno¶ciowych. Chodzi oczywi¶cie o modele S1000RR oraz enduro G450X. Wielu motocyklistów zorientowanych sportowo liczy³o po cichu, i¿ mniejsze wersje tych motocykli bêd± nie tylko tañsze, ale przede wszystkim ³atwiejsze do okie³znania dla ludzi, którzy ¶ciganiem siê nie zarabiaj± na ¿ycie.
Maj±c w pamiêci te s³uchy postanowili¶my sprawdziæ temat u ¼ród³a. W czasie ostatniego BMW Motorrad Days podpytali¶my pana Hendrika Von Kuenheima odpowiedzialnego za rozwój nowych projektów w BMW Motorrad jak sprawy maj± siê z nowymi konstrukcjami BMW. Odpowied¼ jak± uzyskali¶my by³a jednoznaczna. BMW nie bêdzie anga¿owaæ siê w rozwój maszyn o mniejszych pojemno¶ciach. Oznacza to, ¿e ani S600RR, ani G250X nie powstan±.
Wiêcej na temat nowych konstrukcji oraz o kierunkach rozwoju niemieckiej marki dowiecie siê z naszego wywiadu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeA szkoda, szkoda. Poza tym 600 tka znacznie lepiej by sie sprzedawa³a niz 1000
Odpowiedzto popatrz na sprzeda¿ niemieckiego tysi±ca na tle innych marek, w polsce to jeszcze nie jest a¿ tak widoczne, ale w innych krajach ju¿ tak, mo¿na to opisaæ jednym s³owem "dominacja" i nie chodzi tutaj o osi±gi, tylko o ilo¶æ sprzedanych nowych sztuk...
Odpowiedz