BMW S1000RR Naked - kolejne szpiegowskie zdjêcie
Jak wiadomo, powstaje naked na bazie mocarnego BMW S1000RR. Nie ma jeszcze oficjalnej nazwy, mówi się o BMW S1000R lub S1000S. Mieliśmy już okazję oglądać zdjęcia szpiegowskie tego sprzętu, ale nowe foto, które właśnie pojawiło się w sieci jest o wiele bardziej wyraźne. S1000RR Naked ma poświęcić nieco mocy na rzecz bardziej ergonomicznej pozycji za sterami. Wielkie pytanie brzmi jednak, jak wiele mocy poświęcono. Przypomnijmy, że sportowe S1000RR ma 193 KM mocy i nie sądzimy, że taka wartość pojawi się w nakedzie. Niemcy nie są tak zwariowani.
Z kolei co możemy wywnioskować ze zdjęcia? Naked dzieli z Superbike'm zawieszenie USD, hamulce Brembo, oraz naturalnie silnik. Widać także, że układ wydechowy jest podobny do tego w "S". Intryguje nas nieco przednia lampa. Pierwsze skojarzenie - Aprilia V4 Tuono. Wygląda też na to, że BMW zachowa swoją flagową asymetryczność. Zwróćcie uwagę na relatywnie nisko położoną kierownicę, co z kolei przywodzi na myśl Ducati Streetfighter. Prezentacja nowości BMW już niedługo, zatem bądźcie czujni. Będziemy informować Was na bieżąco.
W międzyczasie zapraszamy do dyskusji na temat nakeda na bazie S1000RR. Dobrze się prezentuje? Czy taki naked ma w ogóle sens? Jak sobie poradzi na rynku power-bike' ów? Dajcie znać, co o tym myślicie.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeA BMW nadal twierdzi ¿e asymetria w stylistyce motocykla jest ¶wietnym pomys³em...
OdpowiedzDla jednych jest dla innych nie. Szczerze przynajmniej motocykli bmw nie pomylisz z japoñsk± masówk±.
OdpowiedzCzekam z niecierpliwo¶ci± na oficjaln± prezentacje :)
OdpowiedzHm, maja juz przecie¿ ¶wietne k1300r , które jest konkurencja sama dla siebie. Po co zatem s1000rr naked ? No chyba ze bedzie tañszy ...
Odpowiedzzapewne twierdzisz tak na podstswie obrazka, bez jazdy tym gniotem - za ciezkim, za dlugim, kiepsko skrecajacym...juz - takze bedacy mastodontem - b-king znacznie lepiej sie prowadzi, a aprilia tuono czy ducati streefighter to zupelnie inne, swietnie jezdzace maszyny....bmw chcac konkurowac z ta dwojk± czy nowym ktmem musi zrobic golasa na bazie scigacza
Odpowiedzznowu to sam txa znawca tematu, pan profesor zabral glos, ten ktory ujezdza wszystko i wszedzie i jest w stanie dac miarodajna opinie jak co jezdzi i skreca, on wie! masakra. bking lepiej sie prowadzii hehe puknij sie w czolo.
Odpowiedznie jezdzi³es - nie wiesz, b-king prowadzi sie lekko i porecznie, jest zwrotny w przeciwienstwie do opornie skrecajacego i o gumowatym zawieszeniu bmw ps. umow sie chociaz na jazde probn±, jak zrobisz prawo jazdy, to sam ocenisz
Odpowiedzi znowu to samo, chopie dlaczego tylko tobie sie wydaje ze na wszystkim jezdziles i nikt wiecej, potem ci sie wydaje ze wszysto wiesz a potem bredzisz na forum? ty naprawde masz nie rowno pod sufitem, to sie nazywa schizofrenia.
Odpowiedzzaplu³e¶ sie a¿ przykro czytaæ - wracaj na swojego rometa i æwicz skecanie...
OdpowiedzKolego txa, na pocz±tek u³ó¿ sobie lepiej wszystko pod sufitem ... a potem zacznij kontaktowaæ siê z lud¼mi ...
Odpowiedzbrawo! to bedzie drugi ¶wietny model w historii firmy - oby tylko wzorem konkurencji nie skastrowali silnika
Odpowiedzale on bêdzie mia³ tak± buziê??? wygl±da jak po wypadku :)
OdpowiedzCiekaw jestem co bêdzie jak zdejm± te sztuczne owiewki. Bazê dobr± ma wiêc pewnie skosi konkurencjê,
Odpowiedz