BMW R 1250 GS w kolejnym roku swojej obecności na rynku musi sobie radzić z coraz mocniejszą konkurencją, ale wciąż pozostaje dla niej punktem odniesienia. Mimo wysokiej ceny jest jednym z najlepiej sprzedających się modeli w segmencie Adventure.
BMW R 1250 GS na rok modelowy 2020 napędzany jest najnowszą generacją boksera o pojemności 1254 cm3 i mocy 136 KM. Silnik ten wyposażony jest w system zmiennych faz rozrządu BMW ShiftCam i charakteryzuje się płynną i łatwą w kontroli pracą w dolnym zakresie obrotów, a w górnym z dziką werwą błyskawicznie rozpędza motocykl.
W naszym redakcyjnym teście mieliśmy do dyspozycji doskonale wyposażony egzemplarz BMW R 1250 GS w rajdowym malowaniu HP4. Na pokładzie znalazły się m.in. półaktywne zawieszenie Dynamic ESA, quickshifter, tempomat, multimedialny wyświetlacz Connectivity, grzane manetki, gmole oraz pakiet ozdobny z komponentami z frezowanego aluminium.
Mimo upływu lat BMW R 1250 GS pozostaje jedną z najlepszych maszyn turystycznych na rynku. To po prostu wzór motocyklowego SUV-a.
Galeria pochodzi z artykułu:
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze