Kiedy HP2 pojawił się w 2005 roku, wprowadził spore zamieszanie na rynku. Potężne enduro z potężnym 105 konnym silnikiem typu boxer stało się supernową rynku i zapoczątkowało rozwój tej niszy rynkowej. Jak łatwo się domyśleć, nie jest to motocykl dla początkującego, a i starzy wyjadacze mogą mieć spore problemy z okiełznaniem i wykorzystaniem pełnych możliwości tego potwora. Dodatkowym atutem HP2 jest możliwość montażu specjalnie dla niego przygotowanych kół drogowych, które czynią z niego odmianę Megamoto, czyli najdzikszego supermoto, jakie można spotkać na ulicy. Niestety dziki charakter, mamucie gabaryty i przerażająca cena skutecznie redukują grupę zdecydowanych na zakup tej nietuzinkowej maszyny.
BMW HP2 Enduro/Megamoto
BMW HP2 Enduro model 2008
Podstawowe dane techniczne:
silnik
Bokser dwucylindrowy
poj.
1170 ccm
moc
103.25 KM (75.4 kW)) przy 7000 RPM
moment obr.
115.00 Nm (11.7 kgf-m or 84.8 ft.lbs) przy 5500 RPM
skrzynia biegow
6 biegowa
Wymiary:
Dług/szer/wys
2,350 /22,352 /
rozstaw osi
1,625 mm
wys. siedzenia
920 mm
masa własna
195.0 kg (429.9 pounds)
Osiągi:
V-max
B.D.
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE
Dodaj nowy rocznik
Więcej o BMW HP2 Enduro
Filmy o BMW HP2 Enduro
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
KONTAKT Z REDAKCJĄ
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze