BMW F 900 R model 2020 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
895 cm³
Typ silnika
2-cylindrowy silnik czterosuwowy z czterema zaworami uruchamianymi przez dźwigienkę zaworową w każdym cylindrze, dwoma górnymi wałkami rozrządu i smarowaniem za pomocą suchej miski olejowej
Moc maksymalna
77 kW (105 KM) przy 8500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
92 Nm przy 6500 obr./min
Średnica cylindra x skok tłoka
86 mm x 77 mm
Zasilanie
Wtrysk elektroniczny
System chłodzenia
Chłodzony wodą
Skrzynia biegów
Sześciobiegowa skrzynka przekładniowa kłowa, zintegrowana w korpusie silnika
Wtórne przeniesienie napędu
Nieskończony łańcuch o-ring z amortyzacją szarpnięć w piaście tylnego koła
Stopień sprężania
13.1 :1
Sprzęgło
Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej (Anti-Hopping), uruchamiane mechanicznie
Wymiary i wagi
Wysokość całkowita
1130 mm
Długość całkowita
2140 mm
Szerokość całkowita
815 mm
Rozstaw osi
1518 mm
Wysokość siodła
815 mm
Waga motocykla gotowego do jazdy
211 kg
Podwozie
Typ ramy
Rama z mostem stalowym w konstrukcji skorupowej
Opona przednia
120/70 ZR 17
Opona tylna
180/55 ZR 17
Hamulec przedni
Podwójny hamulec tarczowy, pływające tarcze hamulcowe, Ø 320 mm, 4-tłokowy radialny zacisk hamulcowy
Hamulec tylni
Hamulec jednotarczowy, Ø 265 mm, 1-tłokowy zacisk pływający
Zawieszenie przód
Widelec odwrotny, Ø 43 mm
Zawieszenie tył
Aluminiowy wahacz dwuramienny, bezpośrednio połączony przegubowo z centralnym amortyzatorem, podstawa sprężyny z regulacją hydrauliczną, regulacja stopnia odbicia.
Skok zawieszenia przedniego
135 mm
Skok zawieszenia tylnego
142 mm
Kąt główki ramy
60.5°
Wyprzedzenie
105,2 mm
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
15 l
Rezerwa paliwa
ok. 3.5 l
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze