BMW F 900 R zostało zaprezentowane podczas targów EICMA 2019. Jest następcą modelu F 800 R. Motocykl jest bardziej odważny stylistycznie i mocniejszy od swojego poprzednika, co sprawia, że stał się po prostu ciekawszy.
Model F 900 R jest napędzany silnikiem z F 850 GS. Generuje on moc 105 koni mechanicznych, a maksymalny moment obrotowy wynosi 92 Nm. Motocykl można również zdławić do wymagań dla prawa jazdy kat. A2. Lista wyposażenia standardowego i dodatkowego jest dość długa. W podstawowej wersji kupujący otrzymuje Automatic Stability Control oraz dwa tryby jazdy - Rain i Road. W pakiecie Riding Modes Pro pojawiają się tryby Dynamic i Dynamic Pro. Opcjonalnie motocykl może być wyposażony również w Dynamic Traction Control, ABS Pro oraz system kontroli momentu obrotowego (MSR).
BMW nie poprzestało jednak na modyfikacjach komputera. F 900 R może być wyposażone w tylne zawieszenie Dynamic ESA, quickshifter z opcją downshiftera oraz tempomat. Jak przystało na BMW, motocykl charakteryzuje się wysoką jakością wykonania i dbałością o szczegóły. Charakterystyka silnika sprawia, że z początkującymi obchodzi się łagodnie, a bardziej zaawansowanym motocyklistom zapewni zastrzyk adrenaliny.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze