Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 51
Pokaż wszystkie komentarzeArtykuł bardzo mierny, ja też mam zaledwie 170cm wzrostu i jeszcze nie miałem problemu z żadnym nakedem i sportem, Od Suzi RF, przez Bandziory, CBR F1 F2 F3 F4 aż na R1 2001 kończąc, przeciskam się w korkach, poruszam po koleinach i nie zsiadam do cofania (chyba, że na trawie). Natomiast widzę w artykule nagonkę do ASO w celu odchudzenia naszych portfeli a ja z doświadczenia wiem, że mamy wiele świetnych serwisów moto, poukrywanych w małych miejscowościach czy wioskach, których właściciele zajmują się tematem wiele lat i nie jednego sprzęta obniżali, przerabiali do stuntu czy jazdy na 1/4 mili. W takich garażach powstają piekielne maszy a przykładami mogą być Masiej "Cygan" , MOKU, Raptowny, i cała śmietanka polskiego stuntu. Sam korzystam z tego typu "garażowych" serwisów, mam usługi wykonane za 30% tego co w ASO i czuję się bezpieczniejszy bo wiem, że wszystkie śruby mam dokręcone jak należy z czym w ASO bywa różnie. A tak przy okazji obniżenie GSa dla dziewczyny 155cm to nie problem i właściwości jezdne nie stracą za wiele.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza