Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeA ja sie własnie zastanawiam czy wybrać ścigacza, enduro czy crossa. Wszystkie mnie jarają i chciał bym czasami zejsc na kolano jak i podróżować i pośmigać w terenie w którym turystyczne enduro jest za ciężkie :) i co mam zrobić ...?
OdpowiedzKup KTMa LC4, załóż mu owiewki od CBRa, kufry od GSa i już masz 3 motocykle w jednym - prawie jak Multistrada :)
OdpowiedzTylko po co, skoro można kupić KTM supermoto 990? Jedyna wada jest taka, ze nie pojedziesz nim w teren, ale jeśli ktoś potrzebuje to niech sobie kupi 990 adventure :D Albo terenowe oponki do sm.
OdpowiedzWłaśnie dlatego KTM ma jeszcze 990 Adventure który świetnie jeździ po asfalcie, tylko trochę inaczej bo ma z przodu duże koło.
OdpowiedzZawsze do jazdy turystyczno-sportowej można kupić większy motocykl, a do jazdy w typowym terenie jakieś małe soft enduro, jak choćby Yamaha DT125. Do lasu i na pole 30KM powinno wystarczyć, zdrowe sztuki idzie kupić dosyć tanio po ok. 5tysięcy, a nie będzie żalu gdy moto się glebnie i ogólnie będzie niszczeć przez jazdę w błocie itd ;)
Odpowiedzniestety nie ma motocykli do wszystkiego... najlepiej mieć dwa albo trzy...
Odpowiedz... a jeszcze lepiej pięć, no nie? I deskorolkę...
OdpowiedzDaj pani dziecku arbuza, to sobie i popije i poje. Kawał z brodą
Odpowiedz