Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Poka¿ wszystkie komentarzeA ja chcia³bym siê zapytaæ, jak to w koñcu wysz³o z tymi "polskimi projektami" Divisiona? :D
OdpowiedzJak na wyborach, du¿o obietnic, ma³o czynów... Zaprezentowany prototyp posiada³ widelec USD, dwucylindrowy ch³odzony ciecz± silnik, podwójne tarcze z przodu, do produkcji trafi³a wersja ze zwyk³ym widelcem, z przodu pojedyncza tarcza, silnik jednocylindrowy, ch³odzony powietrzem zasilany ga¼nikiem z jakiego¶ chiñskiego "crossa". U¿ytkownicy z forum rometa 125 znale¼li stronkê www chiñskiego producenta rometów gdzie by³ oferowany division...
OdpowiedzOryginalna nazwa divisiona u producenta to Senke X6, Senke sk 250, sr 250, poszukasz na YT i google to znajdziesz.
OdpowiedzJa to wszystko ju¿ wiem, gdzie¶ w internecie by³o te¿ zdjêcie prototypu i nic polskiego tam nie widzia³em. Z tego, co dowiedzia³em siê od Redakcji, Romet nabra³ wody w usta. Proszê link do zdjêcia: http://cs10085.vk.me/u43795960/142508873/x_562d8daf.jpg
Odpowiedz