2023 Vespa GTS 125 i GTS 300. Opis, zdjêcia, dane techniczne
Zgodnie z oczekiwaniami Vespa GTS doczekała się liftingu. Tym razem producent przedstawił już oficjalnie informacje na temat nowej odsłony swojego największego skutera. Wcześniej pokazywaliśmy wam zdjęcia krążące w sieci, które pochodziły z salonów z całego świata, które dostały swoje egzemplarze odpowiednio wcześnie.
Vespa GTS to skuter, którym można wyskoczyć po bułki, do biura lub w podróż dookoła świata. To największe nadwozie w ofercie Vespy, które teraz powraca w odświeżonej formie. Do oferty trafią modele podstawowy, GTS Super, GTS Supersport i GTS SuperTech. Ponownie będziemy mieli dwa silniki - 125 I-Get oraz 300 HPE. Do tego pojawi się aż czternaście nowych schematów kolorystycznych.
Co zmieniło się w Vespie GTS? Przede wszystkim przeprojektowano przednie zawieszenie, ale zachowano jednoramienny układ. Nowe ustawienia zawieszenia mają zapewnić większą stabilność. Zmieniły się też takie elementy jak tylna lampa, felgi, zegary, plastiki, które skrywały zbiornik płynu chłodniczego oraz kostkę do wpięcia dodatkowych akcesoriów, lusterka, boczne kratki z przodu, a także kanapa. Do tego na pokładzie nareszcie pojawił się system bezkluczykowy znany m.in. z modelu Beverly. W wersji SuperTech ponownie mamy kolorowy wyświetlacz TFT z systemem multimedialnym w standardzie. Ceny mają zaczynać się od 29 tys. zł i kończyć na 34 tys. zł.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze