tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2023 KTM 890 Adventure R. Motocykl adventure z jeszcze bardziej rajdowym rodowodem
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2023 KTM 890 Adventure R. Motocykl adventure z jeszcze bardziej rajdowym rodowodem

Autor: Wojciech Grzesiak 2022.09.19, 10:08 Drukuj

KTM zaprezentował kolejną generację motocykla KTM 890 Adventure R, który jest z nami już od jesieni 2020 r. Maszyna jest jeszcze bardziej nastawiona na jazdę w terenie i czerpie inspiracje z rajdowych motocykli austriackiego producenta. Jako miejsce prezentacji wybrano zróżnicowane krajobrazy stanu Idaho, co ma pokazać uniwersalność i lekkość maszyny.

Jedną z najważniejszych zmian na pokładzie jest w pełni regulowane zawieszenie składające się z widelca WP XPLOR i tylnego amortyzatora WP XPLOR PDS, których nastawy są inspirowane tymi z motocykla KTM 450 RALLY. Na pokładzie jest też amortyzator skrętu. Z tej maszyny 890 Adventure R czerpie również swoją smukłą sylwetkę. Producent przeprojektował owiewki i zbiornik paliwa. Niższa szyba, wysoki błotnik i osłona silnika sprawiają, że motocykl można bezkarnie zabrać w niemal każdy teren.

NAS Analytics TAG

Za surowym wyglądem czają się nowoczesne technologie. KTM zastosował nowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5" z wejściami USB-C oraz intuicyjnymi kolorowymi animacjami. Na pokładzie jest oczywiście moduł Bluetooth, który pozwala na korzystanie z nawigacji i telefonu, o ile w terenie będziecie mieli zasięg sieci komórkowej. Wśród pomocy elektronicznych pojawił się ABS nowej generacji, który jest połączony z sześcioosiowym czujnikiem śledzącym położenie motocykla w przestrzeni. Doświadczeni jeźdźcy mogą skorzystać z OFFROAD ABS i OFFROAD MODE, a opcjonalnie można odblokować RALLY MODE, który łączy te dwa tryby.

Silnik pozostawiono bez zmian, a więc mamy motor o pojemności 889 cm3, który generuje maksymalną moc 104 koni mechanicznych, a maksymalny moment obrotowy wynosi 100 Nm. Rama to konstrukcja rurowa wykonana z chromo-molibdenu, a głównym punktem jest tutaj silnik, dzięki czemu udało się zyskać lekkość. Ramę pomocniczą wykonano ze stali, aby można było bez obaw przewozić cięższy ładunek.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Jaki olej do motocykla polecasz najbardziej?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę