tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2023 KTM 890 Adventure R. Motocykl adventure z jeszcze bardziej rajdowym rodowodem
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2023 KTM 890 Adventure R. Motocykl adventure z jeszcze bardziej rajdowym rodowodem

Autor: Wojciech Grzesiak 2022.09.19, 10:08 Drukuj

KTM zaprezentował kolejną generację motocykla KTM 890 Adventure R, który jest z nami już od jesieni 2020 r. Maszyna jest jeszcze bardziej nastawiona na jazdę w terenie i czerpie inspiracje z rajdowych motocykli austriackiego producenta. Jako miejsce prezentacji wybrano zróżnicowane krajobrazy stanu Idaho, co ma pokazać uniwersalność i lekkość maszyny.

Jedną z najważniejszych zmian na pokładzie jest w pełni regulowane zawieszenie składające się z widelca WP XPLOR i tylnego amortyzatora WP XPLOR PDS, których nastawy są inspirowane tymi z motocykla KTM 450 RALLY. Na pokładzie jest też amortyzator skrętu. Z tej maszyny 890 Adventure R czerpie również swoją smukłą sylwetkę. Producent przeprojektował owiewki i zbiornik paliwa. Niższa szyba, wysoki błotnik i osłona silnika sprawiają, że motocykl można bezkarnie zabrać w niemal każdy teren.

NAS Analytics TAG

Za surowym wyglądem czają się nowoczesne technologie. KTM zastosował nowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5" z wejściami USB-C oraz intuicyjnymi kolorowymi animacjami. Na pokładzie jest oczywiście moduł Bluetooth, który pozwala na korzystanie z nawigacji i telefonu, o ile w terenie będziecie mieli zasięg sieci komórkowej. Wśród pomocy elektronicznych pojawił się ABS nowej generacji, który jest połączony z sześcioosiowym czujnikiem śledzącym położenie motocykla w przestrzeni. Doświadczeni jeźdźcy mogą skorzystać z OFFROAD ABS i OFFROAD MODE, a opcjonalnie można odblokować RALLY MODE, który łączy te dwa tryby.

Silnik pozostawiono bez zmian, a więc mamy motor o pojemności 889 cm3, który generuje maksymalną moc 104 koni mechanicznych, a maksymalny moment obrotowy wynosi 100 Nm. Rama to konstrukcja rurowa wykonana z chromo-molibdenu, a głównym punktem jest tutaj silnik, dzięki czemu udało się zyskać lekkość. Ramę pomocniczą wykonano ze stali, aby można było bez obaw przewozić cięższy ładunek.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê