2022 Ducati Panigale V4 SP2. Opis, zdjêcia, dane techniczne
Po pokazaniu nowej wersji Panigale V4 i V4 S przyszedł czas na kolejną odsłonę topowej wersji. Tym razem ma ona oznaczenie SP 2 i oczywiście jest przeznaczona dla osób, które oczekują osiągów bez kompromisów.
Kolejny odcinek Ducati World Premiere odbył się pod tytułem "The Ultimate Racetrack Machine". Zgodnie z oczekiwaniami zobaczyliśmy Ducati Panigale V4 SP2, które jest topowym pokazem możliwości włoskich inżynierów, przeznaczonym do cywilnego użytku i nie tylko. Motocykl posiada wszystkie dobrodziejstwa modelu V4 S doprawione kilkoma dodatkami.
Producent wzbogacił V4 S o lekkie koła z włókna węglowego, suche sprzęgło STM-EVO SBK używane w Mistrzostwach Świata Superbike, a także karbonowe elementy owiewek. Dzięki temu udało się zmniejszyć masę o 1 kg w porównaniu z modelem V4 S. Na samych felgach zaoszczędzono 1,4 kg. Malowanie to ponownie barwy "Winter Test" od Ducati Corse. Zastosowano także mocniejsze hamulce przednie z zaciskami Brembo Stylema R i regulowaną pompą Brembo MCS. Moc pozostaje taka sama jak w przypadku pozostałych modeli z rodziny Panigale V4 i wynosi 215,5 KM.
Model V4 SP2 ma cztery tryby jazdy - Race A, Race B, Sport i Street. Dla silnika przewidziano cztery tryby mocy - Low, Medium, High i Full. Wyświetlacz został wzbogacony o tryb "Track Evo", który jest wzorowany na motocyklach MotoGP. Moduł GPS posiada automatyczny Lap Timer. Dodatkowo można dokupić wyścigowy układ wydechowy Akrapovic, który podnosi moc o 12,5 KM i dodaje 7,4 Nm momentu obrotowego, a także zmniejsza masę o 5 kg. Wśród dodatków jest także możliwość odblokowania trybu pozwalającego na szczegółową modyfikację ustawień kontroli trakcji. Maszyna będzie numerowana, ale nie limitowana.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze