2021 Honda CRF300L i CRF300 Rally. Opis, zdjêcia, dane techniczne
Honda zaprezentowała nową generację modelu CRF. Będzie więcej mocy i jeszcze lepsze wrażenia z jazdy.
Honda CRF250L zadebiutowała w Europie w 2012 roku, a w 2017 dołączyła do niej CRF250 Rally, która szybko została doceniona przez klientów dzięki swojej lekkości, dakarowym korzeniom i gotowości do podróżowania w ciężkich warunkach. Wraz z nadejściem nowej normy emisji spalin Euro 5 producent odświeżył serię CRF.
W CRF300 pojemność wzrosła do 286 cm3. Silnik generuje teraz 27,3 KM mocy i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 26,6 Nm. Silnik to nie jedyna nowość. Dzięki przeprojektowanej ramie motocykl zgubił 4 kilogramy. Dzięki dłuższemu skokowi zawieszenia motocykl ma większy prześwit, co pozwoli na jeszcze odważniejszą eksplorację. W modelu CRF300L dodano 10 mm skoku z przodu i 20 mm z tyłu, a CRF300 Rally zyskała 10 mm skoku z przodu. Zbiornik paliwa w wersji L ma pojemność 7,8 l, a w wersji Rally - aż o 2,7 l więcej.
W modelu CRF300L znajdziemy nowy wyświetlacz LCD. Oprócz tego nieznacznie poprawiono ergonomię - kierownica i podnóżki zostały lekko cofnięte. Wysokość siedziska została zwiększona do 880 mm. W wersji Rally siedzenie obniżono o 10 mm, w kierownicy zamontowano wewnętrzne ciężarki, które mają zmniejszyć drgania, a do podnóżków dołożono gumowe wypełnienie. Kosmetyczna zmiana objęła także oświetlenie - tu znajdziemy kierunkowskazy LED zamontowane na elastycznych uchwytach.
Motocykle Honda CRF300L i CRF300 Rally trafią do salonów w przyszłym roku.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeNo i co z tym testem? Motocykl bardzo ciekawy a nikt go w Polsce nie testuje...
OdpowiedzWitam, zróbcie test crf 300 l.
Odpowiedz