2020 Ducati Scrambler 1100 Pro, Scrambler 1100 Sport Pro. Opis, zdjêcia
Zgodnie z zapowiedzią Ducati przedstawiło model Scrambler 1100 w dwóch nowych odsłonach - Pro i Sport Pro. Włosi nie tylko przygotowali silnik do nowej normy emisji spalin EURO 5, ale również wprowadzili kilka zmian stylistycznych.
Norma emisji spalin EURO 5 sprawiła, że moc Scramblera 1100 została delikanie obniżona z 85,3 KM na 84,5 KM, co stanowi niezauważalną stratę. Taka informacja została podana na prezentacji, ale w dokumentach certyfikacyjnych Ducati zadeklarowało mocna poziomie 83,5 KM. Oprócz tego duży Scrambler wyładniał dzięki zastosowaniu tłumika z podwójną końcówką oraz przytwierdzonego z boku motocykla mocowania tablicy rejestracyjnej.
Zarówno model Pro jak i Sport Pro otrzymają cornering ABS z funkcją wspomagania w zakrętach, trzy tryby jazdy i kontrolę trakcji. Model Pro otrzyma widelec Marzocchi oraz amortyzator tylny marki Kayaba. Wersja Sport zostanie wyposażona w zawieszenie Öhlins z regulacją napięcia wstępnego i odbicia, wąską kierownicę oraz lusterka zamontowane w miejscu ciężarków.
Te wszystkie drobne zmiany sprawiają, że Scrambler 1100 stał się bardziej "cool" zachowując przy tym swój charakter motocykla nieco poważniejszego niż bazowy Scrambler. Oba modele mają być dostępne w marcu.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze