tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2015 Honda VFR800X Crossrunner - spore zmiany
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
bg 960x300
controls-playcontrols-unmute
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2015 Honda VFR800X Crossrunner - spore zmiany

Autor: Łukasz "Boczo" Tomanek 2014.09.11, 09:27 3 Drukuj

Honda właśnie zaprezentowała nowy model VFR800X Crossrunner. Motocykl miał swoją premierę trzy lata temu, ale nigdy nie zdobył przesadnej popularności. Jako jedni z nielicznych mieliśmy okazję jeździć Crossrunnerem i trochę się dziwimy, bo był to naprawdę dynamiczny i kompetentny sprzęt. Teraz pojawi się nowy, mocno zmodernizowany model, który ma szanse zdobyć uznanie miłośników szybkiej turystyki.

Zmiany

NAS Analytics TAG

Silnik - sercem nadal pozostaje V4 i pojemności 800cc, ale jednostka napędowa została nieco zmodernizowana i przeprojektowana, w efekcie czego ma teraz moc 106 KM i lepszy przebieg krzywej momentu obrotowego w średnim zakresie.

VTEC - nowy Crosstourer otrzyma ten system (wzorem nowej VFR800F). W VFR uruchamia się on przy 7000 obr/min, obstawiamy, że tutaj będzie to miało miejsce wcześniej.

Rama - nadal aluminiowa, 2-belkowa, ale z nową, lżejszą ramą pomocniczą

Zawieszenie - znacznie większy skok (25mm), co ma uczynić z Crossrunnera jeszcze lepszy sprzęt na drogi, które niekoniecznie wpisują się w definicję gładkości.

Hamulce - ABS (bez C-ABS) w standardzie

Kontrola trakcji - Crossrunner będzie miał na pokładzie system Selectable Torque Control System )S-TCS) znany z modelu Crosstourer, gdzie spisywał się on rewelacyjnie.

Design - zmianie poddano także wygląd motocykla, który teraz prezentuje się znacznie lepiej, bardziej dynamicznie, nowocześnie i ostro. Przednia lampa została zapożyczona z VFR800F, co oczywiście jest dobrym posunięciem, zwłaszcza, że użyto w niej technologii LED.

Honda chce wzbogacić swoją ofertę adventure bike'ów ale także wypełnić lukę między potężnym Crosstourerem a NC750X. Silnik z VFR800F jest doskonałą bazą i miejmy nadzieję, że modernizacja Crossrunnera pozwoli zwiększyć potencjalne grono odbiorców. Sama idea motocykla jest bezbłędna. Silnik z wieloletnią tradycją i sprawdzonymi rozwiązaniami + VTEC + zawieszenie z większym skokiem + kontrola trakcji. W ofercie Hondy właśnie pojawił się nowy gracz. Więcej szczegółów wkrótce.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy zamienisz kiedyś motocykl na elektryczny?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę