2014 Suzuki V-Strom 1000 nabiera kszta³tów
Jesienią ubiegłego roku informowaliśmy Was z Kolonii o tym, że Suzuki wraca do dużego turystycznego V-Stroma 1000. Ostatnio japoński producent potwierdził, że motocykl z fazy koncepcyjnej przechodzi do dalszych etapów rozwoju, których uwieńczeniem ma być wersja produkcyjna.
Do napędu wykorzystanie zostanie znany z modelu TL1000, a później z SV1000 i DL1000 dwucylindrowiec w układzie V o pojemności 996cc i kącie rozwarcia cylindrów 90°. Wiadomo także, że V-Strom będzie miał zupełnie nową, autorską kontrolę trakcji.
Ostateczną wersję, która trafi do salonów zobaczymy najprawdopodobniej na targach EICMA w listopadzie tego roku. Pozostaje mieć nadzieję, że motocykl będzie prezentował się na żywo równie świeżo i nowatorsko jak na zdjęciach.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarze50 letni silnik , suzuki jak zwykle siê nie popisuje ... Mimo ¿e lubiê i u¿ywam tego silnika to mogliby co¶ prze³omowego zrobiæ ani¿eli ci±gle ¿yæ w cieniu
OdpowiedzJe¿eli co¶ siê sprawdza, a do tego jest lubiane przez klientów (sam o tym piszesz) to po co to zmieniaæ? Na tym polega fenomen, ¿eby wymy¶liæ konstrukcjê ponadczasow± i dostosowywaæ j± tylko do wymogów czasów obecnych. Niestety, nie zawsze nowe oznacza lepsze. Pozdrawiam!
OdpowiedzTen dziobek jest nawiazaniem do Suzuki DR 800 BIG (od 1991). Czekam na to moto z niecierpliwoscia. Bedzie to kolejny moj V-Strom (po starym i nowym DL650).
OdpowiedzA wszystko dziêki poznanemu koledze z DL 650 :)
Odpowiedztaaaaaaaaaa, rok temu o tej porze mówili, ¿e bêdzie na 2013, teraz mówi±, ¿e na 2014...... jak nie si±dê na nim w salonie, to nie uwierzê....... mia³em DL1000 i to by³a maszyna bliska ...
OdpowiedzSuper! Oby jak najszybciej pojawi³ siê w salonach i by³ co najmniej tak udany, jak DL 650. Je¶li tak bêdzie, to sukces gwarantowany.
OdpowiedzTo ogólny trend, czy ten dziobek pod reflektorem wygl±da tak trochê honda¶nie?
OdpowiedzA pamiêtasz DR Biga? Zayebi¶cie charakterystyczny by³ ten dziób, Suzuki przespa³o kilka(na¶cie) lat i tutaj s³abo im stylizacja wysz³a, a mogli do tamtego dyzajnu bardziej nawi±zaæ...
OdpowiedzMasz racjê. Niestety motocykle, tak jak samochody bardzo siê do siebie upodobniaj±.
Odpowiedz