2014 Honda CTX 1300 zaprezentowana oficjalnie
Honda raczej cicho podeszła do promowania tego sprzętu, widzieliśmy przecież tylko kilka zdjęć szpiegowskich i wiedzieliśmy, że motocykl ma mieć silnik V4 z Pan European. CTX został właśnie zaprezentowany oficjalnie. Honda zapewnia, że to "bagger nowej generacji" i powiedzmy szczerze, że u konserwatywnego Wielkiego Skrzydła można to uznać za odważy ruch. Niemniej jednak motocykl prezentuje się bardzo dobrze i wpuszcza cudownie świeży powiew innowacji. Co o tym sądzicie?
Cechy główne:
- Silnik V4
- Pojemność 1261 cm3
- Moc 84 KM
- Moment obrotowy 105 Nm
- Napęd wałem
- 5 biegów
- Krótsze biegi (w porównaniu do Pan European)
- Zbiornik paliwa 19,5 litra
- C-ABS
- Radio, głośniki, Bluetooth
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzetam jest chyba skrzynia dct/dsg automat
OdpowiedzPowiem więcej od dłuższego czasu Japońskie motocykle a szczególnie Honda zmierza w stronę wizualnej przepaści.
OdpowiedzPozycja na policjanta - bleeeee.
Odpowiedzpaskudna sprawa....
OdpowiedzW Pan Europeanie miał 117 KM, ale dłuższą skrzynię. Tutaj ma krótszą i sądzę, że to może być klucz tego moto. Z resztą to jest taka "nowoczesna" wersja cruisera. Taki rywal dla C1500T.
OdpowiedzWygląda całkiem ciekawie,ale silnik troche słabawy jak na turystyka moim skromnym zdaniem.
Odpowiedz