2013 Yamaha SR400 - powrót po latach
Dobra wiadomość dla wszystkich fanów oldschoolowych motocykli. Yamaha SR400 wraca! Oficjalne stanowisko koncernu w tym temacie mówi o jubileuszowej edycji SR400 z okazji jej 35-lecia (pierwszy model ukazał się w 1978 roku), ale biorąc pod uwagę ogromny wzrost zainteresowania motocyklami takimi jak Kawasaki W800, Triumph Bonneville czy niedawno przetestowana przez nas Honda CB1100, Yamaha odebrała wyraźny sygnał, że trzeba coś zrobić.
Motocykl trudno nazwać nowym, po pierwsze dlatego, że do 2008 roku był w sprzedaży na rynku japońskim, po czym nie mógł już spełniać norm emisji spalin. Sprzęt powrócił dwa lata później z przeprojektowanym wtryskiem paliwa, 5 stopniową skrzynią biegów oraz... kickstarterem.
Na rok 2013 SR400 dostała jubileuszowe malowanie, dwukolorową kanapę i wiele potwierdzeń o "jubileuszowości". Silnik nadal pozostaje 25 konnym jednocylindrowcem po drobnych modyfikacjach. Magazyn Cycle World zauważył niedawno SR400 w Południowej Kalifornii, co może zwiastować docelowy rynek dla tego sprzętu. Jesteśmy jednak pewni, że Yamaha doskonale wie o przepisach dotyczących prawa jazdy w Europie i widzi ogromną szansę dla SR400 mając na uwadze kategorię A2. Cieszymy się, że motocykle takie jak ten dostają drugie życie i mamy nadzieję, że nie jest to ostatnia operacja tego typu.
|
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeSkoro klasyk to mogli jeszcze ga¼nik daæ :)
OdpowiedzCena oko³o 40000 z³. Za 15 lat bêdzie mnie staæ na u¿ywkê.
Odpowiedzkosztuje 25200
OdpowiedzSzok, myslalem ze 25 to max bedzie..
OdpowiedzTak, tylko kopniak. Bardzo fajna sprawa, a po kilku odpaleniach tak prosta, ¿e bardziej ju¿ siê nie da :)
OdpowiedzJuz mi sie znudzily motocykle a tu taka niespodzianka. Jak bym mial kupowac nowy motocykl to byloby to wlasnie cos takiego. A kopajka i beben z tylu to jest obowiazkowe wyposazenie takiego motocykla
OdpowiedzPiekny. Jaka jest jego masa, moc i moment silnika ???
Odpowiedzkozacko
Odpowiedz