2013 Triumph Daytona 675 i 675R
Zapowiadany na nowy sezon Triumph Daytona 675 ujrzał właśnie światło dzienne na targach EICMA w Mediolanie. Motocykl przeszedł poważną modernizację, a najważniejszą nowością jest zupełnie zmieniony silnik. Trzycylindrowa rzędówka ma szersze tłoki pokryte powierzchnią ceramiczną, które poruszają się na mniejszym skoku, co pozwala jej się rozkręcać do niebagatelnych 14400 obr/min osiągając 126 KM przy 12600 obr/min. Zwiększono także moment obrotowy (o 2,7 Nm) oraz jego przebieg. To nie koniec zmian silnikowych. Nowa Daytona ma tytanowe zawory, dwa wtryskiwacze na cylinder i większe wloty powietrza. Na pokładzie znalazło się także sprzęgło antyhoppingowe.
Triumph Daytona 675 ma także nową ramę i ABS (który można wyłączyć). Podstawowy model jest wyposażony w zawieszenie KYB, natomiast model R będzie pobłogosławiony dobrocią Ohlinsa: TTX z tyłu, NIX30 z przodu. 675R otrzyma też zaciski hamulcowe Brembo, quickshifter oraz kilka elementów z włókna węglowego. Do tego wszystkiego lżejsze koła i wydech, który spod zadupka powędrował na prawą stronę pod silnikiem. Odświeżono także design, choć trudno nazwać nową Daytonę totalnie odmienną od poprzedniego modelu. Czy MV Agusta F3 powinna się obawiać?
|
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzewygl±d sprawa drugorzêdna. kolor czarny i tak zrobi swoje. je¶li to je¼dzi lepiej ni¿ poprzednik, któremu w zasadzie nic w swojej klasie nie mo¿na zarzuciæ to czego chcieæ wiêcej ... ciekawe czy ...
OdpowiedzStylistycznie krok w wstecz, jesli chodzi o przod motocykla. Poprzednie swiatla soczewkowe wygladaly naprawde niezle, teraz przyoszczedzili. Poprzednik mial charakter, ten wyglada zupelnie nijako.
Odpowiedzo i to jest modernizacja...
Odpowiedz