Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, do tej pory jeździłem na motocyklach bez ABS - dokładnie pięciu motocyklach - 660 największa pojemność. Teraz mam pierwszy z tym systemem i wydaje mi się że droga hamowania na SUCHYM(!) jest dłuższa. Klamki puchną i biją po palcach a moto zamiast zahamować z krótkim piskiem (jak do tej pory) jeeeedzie i nieubłaganie zbliża się do zderzaka auta które akurat zatrzymało się w miejscu w korku ... kurde , nie wiem czy to takie cudowne rozwiązanie..?
OdpowiedzJa za to bym kupił motocykl z ABS-em. Te sytuacje są w kontrolowanych warunkach, a na drodze jak ktoś wybiegnie lub wyjedzie to nie masz kontrolowanych warunków. Przekonałem się o tym 2 razy, a przy drugim zblokowało przednie koło na mokrej nawierzchni i obiłem sobie mocno lewy bark i rękę do tego stopnia że jestem na zwolnieniu i nie mogę nią praktycznie w ogóle ruszać.
OdpowiedzNo właśnie to jest minus ABS-u, bo na suchej nawierzchni droga hamowania jest dłuższa, nie jakoś dużo, ale jest. Natomiast na mokrej, to skraca i to znacząco
Odpowiedz