tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 KENLEE - kask, obowiązkowe rękawiczki, czy certyfikowane protektory - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: marian 27.12.2017 23:18

Szanowny Autorze w czasach kiedy zaczynałem przygodę z motocyklami motocykle były pojazdami młodych ludzi bo były tanie. Zważ jak bardzo czasy się zmieniły i ilu obecnie młodych ludzi stać na kupno DOBREJ, NOWEJ maszyny. Większość maszyn na jakich jeżdżą i rozstają się z tym światem młodzi ludzie to stary ZŁOM poskładany ze sprowadzonych z zachodu rozbitków. Jak myślisz, dlaczego tak jest? Nie pisz mi proszę że dobre musi być drogie. Wiele udziwnień pakowanych na siłę do motocykli jest dodawanych przez koncerny produkujące motocykle po to aby te były droższe i wymagały serwisowania w ich warsztatach. ,,Odsiew naturalny'' był dawniej i jest obecnie, kto nie zrezygnował i przeżył jeździł do póki umiał wsiąść na motocykl i to bez ABS czy kontroli trakcji. Obecna liczba wypadków wiąże się nie z liczbą maszyn bez ABSów lecz z liczbą motocykli i innych pojazdów na drodze i z modą na mocne motocykle która ogarnęła ludzi których większość nigdy nie powinna wsiąść na motocykl. Jeśli już wymyślono układy mające sprawić by przypadkowy człowiek lub nowobogacki się nie zabił to należało by dodawać je opcjonalnie i na życzenie do standardowego motocykla. Koszt nowych ,,wynalazków'' w nowej maszynie ma znaczący udział w cenie motocykla i stanowi często barierę nie do przebycia dla mniej zamożnych motocyklistów zmuszając ich do kupna używanych szrotów na których jazda jest o wiele niebezpieczniejsza niż jazda bez ABSów czy kontroli trakcji. ... Pozdrawiam.

Odpowiedz

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę