Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeBokiem latam po miekkim na EXC-F. Jakos daje rade bez kontroli trakcji, Rekluse i innych cudeniek. Kupilem miedzy innymi drogie litowe aku, zeby urwac 1 kg. Wszystko wskazuje na to, ze za najpozniej za dwa lata jesli bede chcial wymienic na nowsze to dostane za wlasna kase w pakiecie 3 kg zbednego ABS-u i kontroli trakcji zrownowazone fabryczna bateria litowa i brakiem kopniaka, ktory mi sie pare razy przydal i chce go miec. I nie interesuje mnie czy bedzie mial guzik "No legal". Chcialbym byc jak najbardziej "legal" (po to place za homologowanego EXC), ale im dluzej dziala KE, tym gorzej to wychodzi. Moja konkluzja jest taka, ze zupelnie inaczej rozumiemy wolnosc wyboru, szczegolnie za wlasne pieniadze.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza