Mana X jest motocyklem koncepcyjnym bazującym na znanym już modelu Mana 850. Z poprzednika wersja X otrzymała silnik, czyli V-twina o pojemności 893 cm3 oraz automatyczną skrzynie biegów CVT. Na tym podobieństwa właściwie się kończą. Motocykl otrzymał stalową kratownicową ramę i nowe tylne zawieszenie. W porównaniu do standardowej wersji koncept jest też sporo niższy i ma dłuższe siedzenie. Układ wydechowy poprowadzono tuż pod silnikiem. Motocykl jeździ na 17 calowych kołach obutych w opony w off-roadowym stylu. Zarówno przednie jak i tylne lampy zostały wykonane w technologii LED.
Na razie nie wiadomo czy Mana X wejdzie do seryjnej produkcji, ale zważywszy na to, że większość głównych podzespołów pochodzi z Many 850 przystosowanie do wprowadzenia na rynek nie powinno stanowić większego problemu. |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze