Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarze" Aha! Jeszcze jedna szalenie wa¿na sprawa. Po 20 motogodzinach wszystko w maszynie pracuje jak w szwajcarskim zegarku, KTMowcy mo¿ecie nie uwierzyæ, ale nie luzuj± siê nawet ¶ruby przy zawieszeniu i silniku;) " Chyba powinienes przejechac sie ktoryms z nowych EXC :-) Forumowe opowiastki, ze niby co ma sie odkrecic po 20godz ? LC4 juz dawno nie ma, a nowe EXC450/500 maja walek wyrownowazajacy, zreszta tak jak porzednie EXC450/530.
OdpowiedzSpokojnie, to tak na rozlu¼nienie atmosfery. Wiemy, ¿e nowe KTMy siê nie rozkrêcaj±, u¶miechniêta buzia jest tam nieprzypadkowo;)
Odpowiedzuff, a juz myslalem :) A swoja droga to fajnie byloby zrobic taki test enduro 450ccm jak EXC450, CRF450X, WR450F, RMX450Z i KLX450R. W sumie to sa moto dostepne na polskim rynku i jakos tam w mniejszym lub wiekszym stopniu rozwazane prze klienta. Problem tylko bedzie ze znalezieniem motocykli :)
OdpowiedzChcieliby¶my robiæ takie testy, niestety zebranie takiej floty do jednego testu w naszych warunkach jest ma³o realne...:(
Odpowiedzchociaz exc450 vs. wr450f, obydwa sa nowe w 2012, a to w zasadzie najwieksza konkurencja i najtrudniejszy wybor dla kupujacego :)
OdpowiedzTo jest oczywiste zestawienie i w miarê mo¿liwo¶ci postaramy siê zrobiæ przynajmniej te dwie sztuki.
Odpowiedz