Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeżywotność modelu wynika z wielu rzeczy... mój motor pokrywał się rdzą tak,że nie szlo go uratować. Teraz mam tę wiedzę i już czymś tam pokrywam, np. http://nanoprotech.pl/produkty/ rdzy cholery nie zmyjesz, więc trzeba wcześniej o to zadbać.
OdpowiedzSerwisowanie i naprawy każdego pojazdu czy to jednoślad czy samochód to dość kosztowna zabawa. Zwłaszcza jak pojazd ma już swoje lata a części oryginalne to często spory procent wartości posiadanego pojazdu. Można zaopatrywać się w używki, ale to duże ryzyko. Dlatego, żeby nie pójść z torbami warto zainteresować się zamiennikami których mamy coraz więcej. Ja ostatnio zrobiłem generalny remont mojej leciwej Astry i w sumie większość elementów pochodziła z delphi. Interesowałem się również oryginałami, ale jak sobie policzyłem koszty to zbladłem. Samochód na zamiennikach jeździ prawie jak nowy
Odpowiedz