Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzezupelnie bez sensu, ciezsze niz orginal, i na 100% mniej sztywne niz standardowe rozwiazanie. Moim zdaniem slabym punktem jest montarz zaciskow na bardzo dlugich wysiegnikach ktore sa relatynie malo masywne w porównaniu do standardowego rozwiazania.
OdpowiedzZgadzam się choć nie o masywność tutaj chodzi, lecz o ich sztywność. Rozwiązanie jest ciekawe, ale też skomplikowane więc pewnie korzystać będą z niego jedynie teamy wyścigowe
OdpowiedzJeśli hamulce trzeba będzie za każdym razem odpowietrzać, to raczej właśnie NIE będą popularne w wyścigach :)
Odpowiedz