Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzezgodzê siê z Tob± w tylko jednym punkcie. Auto tego typu z napêdem na jedn± o¶ jest bez sensu - rzeczywi¶cie lepiej kupiæ octavie czy inne mondeo. Ca³a reszta Twojej wypowiedzi to be³kot. Ja kupi³em s-crossa oczywi¶cie z napêdem 4x4, nawet przez minute nie zastanawia³em siê jaki to segment, wa¿ne, ¿e to auto jest dok³adnie takie, jakie jest mi potrzebne. Mam swoje miejsce w Beskidach do którego je¿d¿ê, jest tam taki parking dla tych, którzy nie dali rady z którego ja nie korzystam. Nie chodzi tu o off-road typu pokonywanie rzek, ale o strome podjazdy na bia³ej nawierzchni, mam 5 letni± córkê i jako¶ odechcia³o mi siê po 4-5 razy dziennie zak³adaæ i ¶ci±gaæ ³añcuchy lub opcjonalnie proponowaæ dziecku spacer 400m w górê z baga¿ami/zakupami w ¶nie¿ycê i mróz. Nie ma pomy³ki - dzi¶ jest minus 9 stopni i 20 cm ¶niegu - droga bia³a. Co do nowego Versysa - ogl±da³em. Chêtnie siê na wiosnê przejadê, ale na pierwszej przymiarce zauwa¿y³em, ¿e pozycja kierowcy jest trochê dziwna, nienaturalne pochylenie cia³a do przodu, nie jest to ¶cigacz, albo superwygodny turystyk typu FJR, nie siedzi siê te¿ prosto jak na GS albo V-Stromie
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza