Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzezasady sa proste pokarzccie to co istotne w tego typu motocyklach i porownanjcie do mulistrady wlasnie. mile widziany drag do okolo 200 km/h ale jak juz drag to nie jeden spie.olil startry nny wystzrell 50 metrow do przodu i wniosek ze tamten jest szybszy bo tu niechodz o roznice w wykorzystanu motocykli tylko o roznice w motocyklach czyli najlepiej rolka na 1 od 50 do 200 -220 bo choc tp turystyki to aspiruja do miana najszysbzych w swoiei klasie a zatem takie porownanie osiagow jest jak najbardziej na miejscu! do tego czasnjcie jakis wykresik z hamowni i gitara niema do czego sie przyczepic.to jak maszyna sie sprawdza w trasie na asfalcie czylil ergonomia wygoda spalanie serwisy miedzy naprawcze to jak daje rade w lekkim terenie badz jesli daje rade to w ciezszym wzgledem konkurencji czyli zawiech opony masa
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza