Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeyhm zobaczymy jak wypadną testy ,ten artykuł ścigacza niewiele mowi i mnie neirpzekonuje ze wersja h2 jest na prostej szysbza niż nowa hayabusa ,bmw s1000rr itp. jak będą konkretne testy to się okaze ,biorac pod uwagę dane etchniczne wersji h2 niema prawa być szybsza niż bmw s1000rr na prostej ta sama moc na papierze przy większej masie i na pewno nie lepszej aerodynamice nie powinna jej dac zadnej przewagi ,chyba ze w testach pokaze na hamowni więcej niż podaje kawasaki w innym wypadku niema opcji ze będzie szybsze na prostej , teraz co do róznic miedzy h2 i h2r jak roznia się tylko układem dolotywm wydechem elektronika wałkami rozrządu uszczelka pod głowica i wiazka elektryczna to frima kawasaki neizle robi ludzi w bambuka rzyczac sobie za h2r 2 razy tyle co za h2 . czekam na prawdziwe porównanie na prostej h2 do nowej hayabusy ,bmw s1000rr itp. .
Odpowiedzlovtza raczej przypadkowym gościem nie jest i jak pisze że reszta może pomarzyć o podobnych przyspieszeniach to pewnie tak jest... troluj dalej...
Odpowiedzstraszny ból **** widać, oj straszny... xD
Odpowiedz1. oczywiscie, ze juz tańsza h2 bedzie szybsza (przyspieszenie) ze wzgledu na kompresor - wystarczy bedzie spojrzec na pole ponizej kreski w wykresach mocy i momentu...aerodynamika w porownaniu z litrowymi przecinakami jest niemal idenyczna (roznice pomijalne), nadwaga 40 kg w porownaniu do sportowych litrow dla przyspeszen tez nie bedzie miec znaczenia....2. moc maksymana, ktora sie podniecasz ma znaczenie tylko dla predkosci maksymalnej - to wiedza nawet dzieciaki z gimnazjum....3. cos ty sie uwzial na te nowa kawę - masz na scianie duzy plakat ducati albo bmw????
Odpowiedz1każdy kilogram wkwesti przyspeiszania ma znaczenie 2pole poniżej kreski w wykresach mocy i momentu gdy będziemy chcieli porównać maxymalne osiągi np nowej hayabusy do h2 niebedzie większe będzie bardzo zbliżone jeśli producent nie kłamał z wartościami podanymi w katalogu wystarczy porównać 200 km/11000 obrmin i 133 nm/10500 obrmin do hayabusy 200 km/10000pobrmin i 156 nm .już przy 7000 obrmin 3 sugerowanie się katalogoa moca maxymalna chcąc porownac 2 poazjdy do siebie jest uzasadnione przykład ? honda s2000 240 km i niewiele ponad 200 nm vs golf 4 1,9 tdi 150 km 350 nm przyepsizenie hondy s2000 100-160 =8 sek przyepizsszenie golfa = 13 sek 4 na scianie mam powieszone nagie panie ;)
Odpowiedztrzeba obejrzec caly wykres jak opublikuja - m.zd. na calej dlugosci kompresor bedzie dawak spora przewage i litrowe sporty beda wolniejsze, hajka tez - zwlaszcza ze autor tez pisze ze kawa 1400 nie M SZANS a ona ma osiagi jak hajka...beda testy-zobaczysz
Odpowiedzno zobaczymy być może h2 będzie elastyczniejsza w niskich czy średnich obrotach ale tylko być mozze bo kompresor może i ma ale ma 1000ccm a haya nadrabia pojemnoscia podobnie jak zzr 1400 widziałem pokazowke kawasaki gdzie wystartowalo zzr 1400 z tym h2 i oczysicie start celowo zepsuty w zzr 1400 bo jakby to wygaldalao na oficjalnym rpzedstawieniu akwasaki ze nowy h2 dostaje baty od zzr 1400 ;) gdy jednak przelatywaly pbok kamery predkosci były bardzo zbliżone i ciężko cokolwiek było ztego wywnioskować przy tak zepsutym starcie zzr 1400 , kompresor niedaje takiego kopa jak turbo gdyby to cos miało turbo uwierzyłbym na starcie ze ma tak wielkie pole ze wystarcza mu 3 biegi ;) ale to jest kompresor widziałem wykres mocy h2r na stronie rickiego gadsona i naprawdę niema tam jakiegoś ogromnego pola pod linia mocy http://s32.photobucket.com/user/Don_Guhl/media/h2r_zpsuusqzujq.jpg.html to nie jest wykres mocy wersji h2 ale jakiegoś zlepku części h2r i h2 200 km przy 10 tys obr/min 150 km przy 8 tys obr/min ,a nowa haya http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2012-kawasaki-zx14r-vs-2012-suzuki-hayabusa-le-video-91432.html to wykres mocy na kole do każdej wartości przy danych obrotach należy dodac minimum około 10% czyli mamy 150 km już przy 7 tys obrotow a 200 przy od 9 tys do 11 tys obr/min prawie wiec niewydaje misie żeby h2 miała większe pole pod linia mocy i momentu chyba ze w całkiem dolnych partiach obrotow w co tez watpie ...
Odpowiedzzblokowali tą kawe masakrycznie do tych marnych 200 km ale z jednej strony akwa robi w uja klientele rzyczac z a wersje h2r 2 razy tyle za ledwie pare małych modów któe daja moc 310 km z drugiej to dobrze bo łatwo będzie sobie mogł właściciel potencjalny podnieść wtym moto moc pod wartości 300 km ,mi by starczyło 250 km ;) czyli wydech ecu uszczelka i prawdopodobnie starczy lub może nawet samo ecu starczy żeby wywindować wtym czyms moc pod 250 km .
OdpowiedzJak można być taki głupim, aby pieprzyć takie głupoty?
Odpowiedzale masz kurfa zjepane imie ;)
Odpowiedzna oczy nawet nie widzial, ale juz wie, ze ch****. kozak
Odpowiedza kto tu twierdzi ze ch******? mi tam się podoba .
OdpowiedzA w czasie jak będziesz czekał, popracuj nad swoją polszczyyzną...
Odpowiedz