Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzewystarczy pozdejmować blokady i już mamy niezły zapas mocy pod manetką
OdpowiedzBlokady jeśli są to tylko cichy tłumik. Niestety 125 4T takie są, że wpakujesz mnóstwo kasy w tłumiki, strojenie (zmiana map ), ostrzejsze wałki itd ... a będziesz miał 3 KM więcej. Co innego w 2T tam możesz mieć i z 7KM więcej za dużo mniejszą kasę.
OdpowiedzMoze masz racje. Ja widze inny problem. To maly sprzet i dosc drogi (jak na polskie warunki). Nastolatka nie stac raczej na takiego KTM-a a dorosly torche smiesznie bedzie wygladal na tym (jak na motorynce)...
OdpowiedzTen gośc jest dorosły i wygląda śmiesznie? http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/KTM_Duke_125_w_miescie_maly_moze_szybciej/jazda_uliczna_ktm_125_duke.jpg.html
Odpowiedz