Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzewidze nie tylko autor wiec dodam ze jesli srodek ciezkosci jest przeniesiony do wewnetrznej strony zakretu co powoduje niwelowanie sily odsrodkowej prostowanie motocykla wystepuje w mniejszym stopniu dodajac do tego przeciwskret jestesmy w stanie kierowac jedna reka w pelnym zlozeniu lub wyjsc z zakretu na kole w jakims tam zlozeniu. To odp na piewsze pytanie w sumie na ktore sam sobie zaprzeczyles. Na resztę nie znam odpowiedzi bo nie znam tych pojęć którymi operujesz. Pozdrawiam ;)
OdpowiedzNie znasz tych pojęć bo po prostu nie masz pojęcia o technice jazdy, więc nie widzę sensu dalszej dyskusji z tobą. Zapewniam cię, że jest tutaj sporo ludzi, którzy te pojęcia nie tylko rozumieją ale też stosują je w praktyce.
Odpowiedz