tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Dlaczego nie hamować w zakręcie?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Dlaczego nie hamować w zakręcie?

Autor: Piotr Jędrzejak 2010.08.23, 16:33 28 Drukuj

Dlaczego nie można hamować w zakręcie, w sytuacji gdy zagrożenie znajduje się na zewnętrznej łuku?

Ostatnio przedstawiliśmy wam dobry przykład, dlaczego lepiej nie uciekać na szybki pas ruchu w czasie hamowania awaryjnego. Dziś z kolei prezentujemy, dlaczego nie można hamować w zakręcie, w sytuacji gdy zagrożenie znajduje się na zewnętrznej łuku. A morał tej bajki jest krótki i dobrym motocyklistom doskonale znany: jadąc w złożeniu, nieważne jak głębokim, po naciśnięciu hamulca motocykl „wstaje” do pionu. I przestaje skręcać.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: .,. 23/08/2010 22:29

amen

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę