Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzew nowszych exc ( wtrysk) zawory reguluje się płytkami, nie jak w rfs - śrubką z kontrą.. I taki serwis nie każdy zrobi u siebie w garażu, a i na pewno nie kosztuje 70 PLN.. Co do porównania, 4t w amatorskich rękach nie będzie wymagał tych czynności przy 100mth jak napisano. Zakładając dbałość i sumienność użytkownika. To jest zestawienie dla jazd uprawianych przez zawodników ( o takie użytkowanie opiera swoje interwały serwisowe KTM), ja jako amator swoje exc525 tyram jakąś 350 godzinę na org. tłoku.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza