Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzew golasach slowo "odprezony" moim zdaniem jest zupelnie nietrafione. Silniki w nakedach sa, o czym jest wspomniane, zestrojone do lepszej pracy w niskim i srednim zakresie. Ucina to moze moc maksymalna, ale to tylko ma znaczenie dla liczb na papierze, ktore nijak sie maja do prawdziwego zycia. Taki "odprezony" (czy raczej - inaczej zestrojony) piec daje znacznie wiecej zabawy, lepiej wychodzi z zakretow i na ciasnych zakretach czy przy odejsciu bedzie znacznie lepszy od "mocniejszej" wersji owiewkowej. Natomiast GSX-R bedzie lepszy na dlugich prostych (jak wiadomo, kazdy glupi potrafi odkrecic na prostej)
OdpowiedzNie odprężony tylko skastrowany poprzez użycie tańszych elementów. A celem nie jest poprawienie przebiegu momentu tylko obniżenie ceny motocykla aby kosztował mniej niż supersport od którego pochodzi. Denerwuje mnie juz ten marketingowy bełkot o poprawie momentu czy lepszej pracy czy odprężeniu, chodzi przede wszystkim o kasę.
Odpowiedz