Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzew danych technicznych jest b³±d , chodzi os zerokosc opon:-)
OdpowiedzRozumiem, ¿e nie o szeroko¶æ opon chodzi, tylko o rozmiar obrêczy, bo wychodzi, ¿e tylna jest wiêksza od przedniej :) A swoj± drog± muszê powiedzieæ, ¿e zacne wymiary. Przywo³ywany w tek¶cie Vulcan 1700 pojecha³ na dwóch szesnastkach na obydwu ko³ach i wygl±da, jak skuter. Thunderbird robi wra¿enie. Spodoba³ mi siê analogowy ma³y obrotomierz, fajnie to zaprojektowali (chyba, ¿e to wska¼nik poziomu paliwa - wtedy sorry). Gdybym chcia³ je¼dziæ kr±¿ownikiem, by³aby to bardzo mocna oferta.
OdpowiedzObrotomierz wyglada fajnie, ale ja osobiscie bez okularow bym go nie dojrzal. Ogolnie bardzo ³adny motocykl no i od strony technicznej ciezko sie czepiaæ.
OdpowiedzZgadza siê ;) Poprawimy i dziêki za podpowied¼!
Odpowiedz