Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzew 2 filmie suka zmienione przelozenie albo kawa po tunie w testach obydwa motocykle osiagały prawie identyczny vmax 290-295 km/h
Odpowiedzsuka kreci stale 11500 obr/min według gearing commander przy 11500 powinno byc okolo 291 km/h pytanie teraz czy to 291 licznikowe czy realne , jakie przekłamanie ma licznik w tym gsxr? szczyt mocy gsxr ma w zakresie plus minus 10-12 tys obrotow ,jesli na filmie był opór to licznik musi miec bardzo małe przekłamanie lub niebyło oporu lub kierowca gsxr ubiorem badz wielkoscia dawał duzo wiekszy opor aero niz na zx10 obydwa moto maja niemal identyczne osiagi zarówno przyspeszenia jak i vmax przy czym zminimalna przewaga suzi w testach w motorcycle usa suzuki uzyskało 184 mph a zx10 182 mph np w 2004 roku podobnie 1/4 mili róznica 1 mph czas 0.1 sec hamowna tez na kole bliziutko , reasumujac kawa po tunie suzi zmenione przelozenie ,suzuki niejechana do oporu ,kerowca suzi wielki jak stodoła ,jakies zaniedbania serwisowe w suzuki i mały ubytek mocy zuzyce silnika i ubytek mocy cisnienie w oponach 0,5 bara w suzi .prosze bardzo :) http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/04SupBikSpecs.jpeg http://www.motorcycle-usa.com/9/816/Motorcycle-Article/2004-Superbike-Smackdown.aspx
OdpowiedzSzkoda że GSXR przy ZX-10R jest nudny :D
Odpowiedz