Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeu nas jest złe podejście. dilerka jednej marki w jednym mieście licytuje się nawzajem. zrób wycieczkę po warszawie. każdy da ci taniej. to jest wojna totalna, każdy, każdemu nogę podkłada. na forach gdy pytasz o serwis są 2 pozytywy i 30 negatywów wpisanych głównie przez konkurencję. sami sobie rynek psują, tracą, i obniżają koszta. co laik robi? kupuje z holandii i serwisuje u kumpla. to wina importerów, bo za mordę tej bandy nie trzymają. gdyby były ceny odgórne i za złamanie tracili dilerkę rynek wyrównałby się. poszedłbyś tam, gdzie salon był kompetentny, a serwis szybki i fachowy. u nas jest: taniej, taniej, za darmo, a później pani z ważywniaka sprzedaje R1, serwis robi rysiek z polmozbytu co pamięta WSK. dziś mówią ile poszło, ale nie mówią ile do psów, ile do straży granicznej itp! w autach to się nie liczy! sami siebie okłamują! bo przecież nie nas. my liczymy kasę i kupujemy używki, albo z usa lub UE. proponuję temat dla redkacji: byłem w salonie/serwisie. myślę, że opowiastek by było na grubego harlekina.....
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza