Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 55
Pokaż wszystkie komentarzeto w sumie co zostalo ze sportowych motorow skoro prawie wszystkie juz byly wymienione jako nieodpowiedznie
Odpowiedzz sportowych 600 to zawsze najlepiej bylo ogarną z tego co wiem to cbr-ki F4,rr
Odpowiedzprzeczytałem cały artykuł i sporo komentarzy i ze zgrozą zauważyłem, że niektórzy nie kumają "czaczy". Woody z tego co ja rozumiem (i chyba właśnie o to chodziło autorowi) na pierwszy motor po prostu nie powinno się wybierać sportowych maszyn czy to 600 cz 1000< i więcej, ponieważ są trudne w opanowaniu i ciężko się na nich nauczyć odpowiedniej techniki jazdy. No chyba że czyjąś ambicją jest tylko prucie do przodu no bo po co niektórym umiejętność zawracania na szerokości 4 metrów bez podpierania się nogami i cofania motocykla do tyłu (oczywiście nie twierdzę że Ty do takich osób należysz), a ze sportowych maszyn są przecież jeszcze hondy cbr i kawasaki ninja (osobiście polecałbym te nowsze modele zezwiększoną pojemnością 636) chociaż wątpię żeby i te maszyny było dobre na początek. :) a artykuł uważam za bardzo wartościowy i zwracam tutaj uwagę na to, że ten artykuł nie wyczerpuje tematu, a jedynie zwraca uwagę na rzeczy które początkujący motocyklista powinien dogłębniej sprawdzić i przeanalizować, jak na przykład różnice w zachowaniu się różnych rodzajów silników (silniki widlaste a rzędowe lub dwu cylindrowe, trzy, czy cztero cylindrowe itp. itd.) najprostszy przykład yamaha fz600 a suzuki sv 650 niby suzuki ma mniejszą moc i to o około 25 km, ale to jednak fazer jest lepszym wyborem... :) takich przykładów jest sporo... Pozdrawiam i szerokości...
Odpowiedz