Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzetaki gaźnik musi być cholernie skomplikowany, oczyma wyobrażni widze te kilkanaśnie różnych małych rurek od podciśnień itp. pozatym gażnik i tak leje za bogatą mieszankę przy małym otwarciu prepustnicy i za ubogą przy dużym, więc myśle że wtrysk połączony z czujnikiem położenia wału byłby prostszy. ciekawe jak obeszli normę na tlenki azotu bez użycia EGR? a może tam jest EGR tylko nikt o tym nie napisał? ciekawy patent to elektronichnie sterowany dozownik oleju.
OdpowiedzTylko, że to nie jest "gaźnik" w normalnym tego słowa znaczeniu. Skoro motocykl dysponuje mapami zapłonów to znaczy, że ilością mieszanki w głównej mierze steruje komputer. Może dzięki temu wynalazkowi, dwusuwy jednak nie odejdą do lamusa, bo są to świetne silniczki, chociaż z biegiem czasu tracą jedna z głównych zalet czyli prostotę konstrukcji.
Odpowiedz