Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzetak, tak... a świstak zawija te sreberka. Widac że motocyklem to ty jeździsz tylko na konsoli play station
OdpowiedzŁatwiej się na 750 jeździ niż na 1000, jedzie też baaardzo dobrze i podejrzewam, ze dobry motocyklista na 750 objedzie na Torze Poznań kolesia, który śmiga na 1000 z uwagi na łatwiejsze prowadzenie.
Odpowiedzjezeli miałes na mysli amatorów tozgodze sie wszystko wtakim wypadku ejst mozliwe łacznie ztym ze cbr 600 f3 wykreci lepszy czas od gsxr 1000 równiez natomiast jesli piszemy o dokładnych mozliwosciach obydwu maszyn a zatem jazdy w wykonaniu ludzi którzy znaja sie na rzeczy litr powinien byc szybszy na tych samych gumach od 750 na kolku na oko szczelam o jakies 1.5 sekundy l;atwiej sie jezdzi 750? o ile wiem moze ejstem w bledzie bo co roku sa zmiany te motocykle bazuja na tych samych ramach maja zblizona mase i reszte pdozespolów rzatem raczej 750 niejedzi sie latwiej
Odpowiedz750 ma rame z 600, wazy prawie tyle samo co 600 a ma wiecej mocy uzytkowej i top end. W lini prostej nie bedzie szybszy od litra ale na torze bez dlugich prostych 750 powinien miec przewage. Z powodu wagi moc koncowa nie bedzie az tak wazna a hamowac mozna znacznie pozniej.
OdpowiedzOpowiadasz glupoty! jest jeszcze coś takiego jak Moment obrotowy i elastyczność, tam gdzie gixer 1000 pojedzie na 3 biegu 750 bedzie musiala ciagnac na 2 zeby sie utrzymac za 1000! wiec najpierw pojezdzij na mocniejszych motocyklach a potem opowiadaj swoje herezje ;)
Odpowiedzw sumie tory sa rózne zaleznosc jest prosta im tor bedzie szybszy tym litr bedzie lepszy im tor bardziej krety i krótki tym róznice sie bardziej beda zacierac
Odpowiedz