Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeszkoda tylko, że S1000RR w WSBK zajmuje przedostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów :)
OdpowiedzMówimy tutaj o seryjnym motocyklu. Honda w WSBK jest od wielu lat a BMW chyba dopiero od niedawna:) Dajmy czas BMW a myślę, że pokarze na co stać ich sprzęt.:).. Pozdrawiam....
OdpowiedzAprilia jest też pierwszy sezon i ma ponad 2 razy więcej punktów na koncie niż BMW :) pozdrawiam
Odpowiedznie pierwszy, a miała przerwę. jako fabryka maja doświadczenie w przygotowaniu motocykla do sportu, jak i w tworzeniu fabrycznego zespołu. BMW po raz pierwszy wystawia motocykle w cyklu WSBK. za to w IDM Bawarczycy mocno pukntują i BMW dowozi zawodników na pudło.
OdpowiedzRozumiem ze wieloletnie doświadczenie z Moto GP sie nie liczy u Aprili ?:).....
OdpowiedzZ motoGP? Z dwusuwowych 250, czy 125, a może z 990 w których RS3 był totalną klapą? Chociaż przyjmując Twój tok rozumowania to ich model w 990 powinien sobie dobrze poradzić - przecież doświadczenie z niższych klas. Swoją drogą, jeżeli BMW zrobi mistrza w przeciągu 10 lat to i tak będzie sukces, no chyba że pójdą drogą Ducati i zażyczą sobie pojemność np. 1500 bo z 1000 nie dają rady.
OdpowiedzPanie mądraliński, a wiesz, że cała elektronika, z kontrolą trakcji włącznie, stosowana w WSB w modelu RSV4 została opracowana właśnie podczas dwóch ostatnich sezonów w klasie 250ccm GP?
Odpowiedz