Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeszerokosc felgi ma tez znaczenie im szersza by byla tym bardzej bedzie chciala sie wyprostowac i wyjsc z złozenia do pionu ale prawdopodobne bedzie to niewelka siła prostujaca wzgledem korzysci z docisku
OdpowiedzW sumie faktycznie sam pomysł ciekawy, teraz tylko znaleźć trzeba łatwy sposób na wprowadzenie go w życie. Ja ciągle widzę więcej przeciw niż za. spojler powinien być ruchomy aby dopasował się do pochylenia motocykla. siła docinku powinna być skierowana prostopadle do asfaltu, dokładnie nad środkiem styku opony z asfaltem, wtedy powinien wyeliminować się problem z momentem prostującym, ale w takiej sytuacji trzeba będzie włożyć więcej siły w wyprostowanie motocykla.
Odpowiedztemat do rozwoju i testów;) skrzydła oczywiscie wysowane tylko z jednej str zaleznie od tego wktora motocykl aktualne skreca ja widze wiecej za niz przeciw skrzydło oczywisce prostopadle do podloza rolka z ramieniem oparta o rant felgi odpowiedni dobór długosci ramion mocujacych do np lagi i gdzie sie zaczyna skrzydło lub jedno ramie mogłoby byc byc mzoe jedno polookragłe ramie idace od osi koła mniej wiecej do rantu felgi na koncowce rolka o rant felgi i tez na koncowce skrzydło wysowane trzea by bylo sprawdzic wiele opcji i porobic pare symulacji komputerowych lub ewentualnie jeszcze inny stelaz zrobic pod system
Odpowiedzskrzydło dajace siłe prostopadła do podloza samo skrzydło oczywiscie rownolegle
Odpowiedz