Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Pokaż wszystkie komentarzespokojnie polonez (zwłaszcza tzw " borewicz") to robi sie fajny fajny klasyk:). Jestem dorosły i kawa juz mi sie nie śni bo nią śmigam. Zresztą tak to jest "od słowa do słowa" i potem jatka na forum:) a z polonezem to głupi żart, z seicento zresztą pewnie też:D:D. Faktycznie troszke poniosło ale Ciebie też, wiec darujmy sobie wzajemne bluzgi. A co do hamulców, to opierałem sie na testach modeli tej marki, z paru ostatnich lat jakie czytałem w "motocyklu". Zresztą nieważne. Po prostu Kawasaki to nie shit i tylko o to mi chodziło. Ma swoje wady i zalety ale nie mniej niż inne marki.
Odpowiedz:) to mamy zgode :D wiesz ja tez czytalem jakies "fachowe" pismo i cos tam bylo apropo wlasnie hamulcow i nazwali je drewnianymi w roczniku 2005 w litrze, ja osobiscie kawa nie jezdzilem wiec sie nie wypowiadam opieram sie tylko ja opiniach innych w tym akurat temacie,kazdym motocyklem trzeba jezdzic , jakby wszyscy mieli bandity,r6 czy hornety to byloby nudno na drogach :) pozdrawiam
Odpowiedzto tylko dowodzi głupoty dziennikarza, który to napisał. Bo co to niby znaczy 'drewniane hamulce'? Słabo hamują, słabe dozowanie, łatwo zablokować koło? Możliwości jest wiele, my nie wiemy nic, a taki dziennikarzyna cieszy się, że błysnął elokwencją :)
Odpowiedz